2012. október. 02. 11:45

PDF export színesbe vagy fekete vonalakkal

Címkék: pdf allplan plottolás pdf export

"Színesben rajzoltam a rajzokat, de a PDF adatok exportálása színesben vagy szürke árnyalatosan nyomtat, ahol néhány színes vonalam nagyon halovány. Hogyan lehet fekete vonalakkal PDF formátumba exportálni? Ez akár egy blog bejegyzést is megérne"

L.Csaba - Allplan felhasználó

1002_allplan2pdf.png

Szerintem is megér egy bejegyzést. Tehát nézzük!

PDF adatok exportálása

A megoldás kulcsmondata a Súgóban van:

...

Az elemek ábrázolása függ a Tervek plottolása funkció beállításaitól, ha a funkciót a Tervösszeállítás, plottolás modulban választja ki.

...

1020_sugo.PNG

Tehát nem mindegy, hogy a Tervek plottolása funkcióban mi van beállítva.

1002_tervek_plottolasa.PNG

1002_tervek_plottolasa_2.PNG

A Beállítások fülön, a Toll- és színhozzárendelés... gombra kell kattintani, majd a megjelenő párbeszéd ablakban beállítható a nyomtatás.

A következő videóban egy előkészített kis részletrajzzal mutatom be a lehetőségeket. Szándékosan használtam halvány szürke és kék színeket hogy jól érzékelhető legyen a különbség a színes, szürke és fekete a vonal megjelenítéses között.

Figyeld meg a videóban, hogy az Ablak eszköztár Színes plot előnézete vagy Szürkeárnyalatos plot előnézete már azt mutatja, ahogyan a PDF formátumba exportálni fogod.

1002_ablak_eszköztár.PNG

Állítsd át a videó felbontását!

1002_youtube.png

Segített?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://allplan.blog.hu/api/trackback/id/tr284815351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sziasztok!
Figyelmesen elolvastam L.Csaba kérdését és úgy éreztem azt szeretné ha színes képek ill. fotók esetleg színes szövegek jelennének meg úgy, hogy közben az esetleg a citromsárga vonalai feketék legyenek, de a piros vonalai maradjanak pirosak.
Ezt én úgy szoktam elérni, hogy a toll és szín hozzárendelésnél a plotter oszlopban például a sárga színt átállítom feketére vagy bármilyen grafikailag indokolt színre...
süti beállítások módosítása