2011. április. 29. 07:58

Szűrés köracélelemek szerint

Címkék: vasalás szűrés allplan szűrés köracélelemek szerint

Folytatva a Szűrő funkció bejegyzésben megkezdet gondolatokat, most egy példán fogom megmutatni, hogyan alkalmazható a szűrés a vasak – az Allplan terminológiájában köracél – feliratozásához.

Egy lépcső elosztó vasait szeretnénk a metszetben feliratozni. Nézd meg a videót!

A videó nem minden böngészőben jelenik meg, javaslom a Firefox vagy a Google Chrome használatát a megtekintéshez.

A következőket figyeld meg a videóban:

  • A Méretvonal/ Elhelyezési szöveg funkciót használtam és nem az Elhelyezési szöveg funkciót, mert egyszerre több vasat szeretnék feliratozni.
  • Először kiválasztottam a Pozíciószám opciót, majd megadtam hogy mely vasakat szeretném kijelölni. Ez természetesen akkor működik, ha tudom a köracél pozíciószámát, amit itt most egyszerű volt mert előtte feliratoztattam már elosztó betonacélt és tudtam a pozíciószámát.
  • Másodszor a pipettát használtam (mintha nem tudnám hogy mi a pozíciószáma), mellyel az egyik betonacélra kattintva a program megadja a pozíciószámát.
  • A párbeszédsorban, a sor végén, < > jelek között a program kiírja, hogy milyen szűrő van bekapcsolva.

Pozíciószám, átmérő, acélminőség

A Szűrés köracélelemek szerint funkciónak három opcionális lehetősége van, ahogy azt a képen és a videóban is látod.

Az acélminőség opció például hasznos lehet ha valamely módosításhoz az összes köracélt ki kell jelölnöd.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allplan.blog.hu/api/trackback/id/tr412862466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása