2011. május. 10. 12:28

6ø12 vagy 2*3ø12

Címkék: vasalás allplan vasalás felirat

Koszorú vasalása 2D-ben bejegyzésben benne hagytam az általam nem preferált 6ø12 feliratokat a sarokvasaknál, ami helyett én jobban szeretem a 2*3ø12 feliratot. A képen egymáshoz közeli sarkokban láthatod a két feliratot egyszerre, ami közül azért javasolt csak az egyiket használni.

Mi a különbség a kettő között?

Darabszámban mindkettő hat-hat vasat jelent, de én azért szeretem jobban a 2*3ø12 feliratot mert informatívabb. A rajzon látható három betonacélt egymás felett két rétegben terveztem be (mennyivel rövidebb a felirat).

Hogyan készíthető el az Allplanban egyik és másik?

Az elhelyezésben megadásában van a különbség. Réteg és a darabszám mennyiségére érdemes odafigyelni.

6ø12

Ebben az esetben minden elhelyezett vas 2-2 darab, ezért a feliratban csak a 6 darab jelenik meg.

2*3ø12

Ebben az esetben minden elhelyezett vasból 1-1 darab van, de 2 rétegben, ezért 2*3 darab jelenik meg a feliratban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allplan.blog.hu/api/trackback/id/tr762879528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása