2012. június. 05. 07:00

Vasfelirat: pillér kengyelek egyben, plusz méretvonal

Címkék: vasalás allplan vasalás felirat

Interneten böngészve egyetemi mintapéldák között a következő megoldást találtam még a kengyelek feliratozására.

0605_piller_felirat.PNG

A vasfelirat sorozatot folytatva, erről is írnék.

Először is a személyes véleményem erről a jelölésről. Röviden, én nem csinálnék ilyet. Miért? Szerintem az Allplanban logikus, hogy egy elhelyezés mettől-meddig tart, ami a képen látszik is, mert szándékosan nyilakat tetettem a programmal oda és nem kört. Ha elfogadjuk, hogy ezek az elhelyezések, akkor a következő gondom van a jelöléssel.

0605_piller_3.PNG

Alul a következő elhelyezés első vasáig tart a méretvonal, ami csak akkor igaz ha a két elhelyezés között a távolság megegyezik az első elhelyezési távolsággal. Szerintem ez nem mindig van így.

0605_piller_2.PNG

A felső elhelyezésnél a méretvonalon 6×10 szerepel, ezzel szemben 7 darab kengyel van itt. Ez nekem nem fér bele az egyértelmű terv fogalomba és akárhogy is törtem a fejem nem tudtam megoldani, hogy valahol ne legyen benne ez az ellentmondás.

Ha mégis ilyet szeretnél csinálni

A kengyelek feliratát Méretvonal / Elhelyezési szöveg funkcióval tudod létrehozni, ahol egyszerre kell kijelölni az összes kengyelt. Természetesen ez csak akkor működik ha azonos a pozíció számuk.

A méretvonalban pl. a 8×20=1.60 feliratot pótszövegként tudod megadni, és a méretszámot ki kell kapcsolni.

0605_meretvonal_beallitas.PNG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allplan.blog.hu/api/trackback/id/tr584559885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása