2013. március. 17. 09:13

Allplan 2013 - Beillesztés és Beillesztés az eredeti helyre ikonjai

Címkék: beillesztés allplan beillesztés az eredeti helyre

Munka közben rákattintottam egy ikonra az Allplan 2013-1-ben, amire azt gondoltam, hogy a Beillesztés az eredeti helyre funkció. Meglepődésemre a Beillesztés funkció volt. Majd a kurzorral megálltam az ikonokon és elolvastam a buborék súgóban megjelenő funkció neveket. Fordítva van, mint ahogy nekem logikus lenne az ikonok alapján.

Gondoltam, megosztom.

A képen az általam beállított billentyűparancsot látod, nem a standard beállítást.

Miért?

A Kivágás, Másolás és Beillesztés funkciók, szinte minden program része, hasonló ikonokkal, ahol a Beillesztés funkciónál én még nem találkoztam a pont szimbólummal.

Az Allplan 2013 új felhasználói felületének építőkövei is ezt jelenti számomra, de lehet, hogy én értelmezem félre.

Ezt a súgó lapot az Újdonságok az Allplan 2013-ban > Allplan felhasználói felület új designnal > Grafikus építőkövek, áttekintés oldalon találod.

Mi a különbség a Beillesztés és a Beillesztés az eredeti helyre funkciók között?

Erre a kérdésre bővebb választ a Beillesztés az eredeti helyre bejegyzésben találsz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://allplan.blog.hu/api/trackback/id/tr905139015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása